اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ترکیه| پایان دومین قرنطینه 48 ساعته همزمان با افزایش شمار ابتلا و فوتی کرونا

به موازات افزایش شمار مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در ترکیه به ۸۶۳۰۶ مبتلا و ۲۰۱۷ فوتی، با آغاز اولین دقایق بامداد دوشنبه دومین قرنطینه ۴۸ ساعته در این کشور به اتمام رسید.

ترکیه| پایان دومین قرنطینه 48 ساعته همزمان با افزایش شمار ابتلا و فوتی کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت کشور ترکیه با صدور بیانیه‌ای از پایان دومین قرنطینه سراسری ۴۸ ساعته در ۳۱ استان این کشور خبر داد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، مقررات منع آمد و شد دو روزه در ترکیه به اتمام رسید. این دومین بار است که ترکیه در هفته‌های اخیر به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا به اعمال مقررات منع آمد و شد طی روزهای شنبه و یکشنبه اقدام کرده است.

وزارت کشور ترکیه ضمن ابراز خرسندی از همکاری اکثریت ساکنان استان‌ها با مقررات منع آمد و شد، از تعقیب قضایی ۲۰۳۹۸ نفر به دلیل نقض این مقررات خبر داد.

این وزارتخانه با تاکید بر اینکه مهمترین عامل مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی است، افزود: «ما از شهروندانمان می خواهیم خانه هایشان را ترک نکنند مگر برای انجام کارهای ضروری».

بنا بر اعلام وزارت بهداشت ترکیه، تا پایان روز یکشنبه شمار مبتلایان در این کشور به ۸۶۳۰۶ تن و تعداد جان باختگان به ۲۰۱۷ نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول